Telefon çok iyidir . Çok Az Kullanılmıştır. Piyasasını Felan Bilmiyoruz ama Bu Devirde Böyle Temizini Bulmak Çok zor Oldugunu Hepimizde İyi biliyoruz.
Tekliflerinizi bekliyorum kameradada gösterebilirim .
Bugün Bataryasını 10 TL e aldım . İçinde o da Dahil Sıfır Batarya ile göndereceğim. KVK Telefonudur
Profilde msn adresim vardır