• 27-10-2009, 16:16:26
    #1
    Üyeliği durduruldu







    Telefon çok iyidir . Çok Az Kullanılmıştır. Piyasasını Felan Bilmiyoruz ama Bu Devirde Böyle Temizini Bulmak Çok zor Oldugunu Hepimizde İyi biliyoruz.
    Tekliflerinizi bekliyorum kameradada gösterebilirim .
    Bugün Bataryasını 10 TL e aldım . İçinde o da Dahil Sıfır Batarya ile göndereceğim. KVK Telefonudur
    Profilde msn adresim vardır
  • 27-10-2009, 17:03:13
    #2
    Vay be Bundan vardi bi tane bende duvara kac sefer carptim sayisini bilmiyorum ama bir kere hata vermemisti Cok saglam telefon hakikatten alacak olan arkasa simdiden hayirli olsun
  • 27-10-2009, 17:24:38
    #3
    fiyat nedir.?
  • 27-10-2009, 17:58:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    fiyat siz verin kardeşim. Bana her yol uyar. yoksa kendim kullanırım
  • 27-10-2009, 21:34:09
    #5
    bence bu türlü telefonlar 2.hat ve mesaj için tercih edilebilir..peder beyin ilk tel i 5110 du zaten o zmnda bunlar modaydı kaç kere düşmedi ki? ve bunların sarjlarıda iyi gidiyor..Arkadaşlada alışverişimiz oldu ve güvenilir..dediğim gibi 2.hat ve mesajlaşma için kullanılabilir..
  • 27-10-2009, 21:38:15
    #6
    ilk telefonum
  • 28-10-2009, 00:15:12
    #7
    5110 satış bedeli ve kargo masrafı keşmekeşi oluşacağı endişesindeyim.
  • 28-10-2009, 10:21:27
    #8
    15 tl verebilirim harbiden temizsse.
  • 28-10-2009, 18:27:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    zaten hocam kendi hattımın dışında 321 50 50 die bir hat aldım . buna takacağım . İsteyen olursa satacağım