• 05-10-2009, 15:02:21
    #1
    Baktım R10 pazar yerine döndü bende Niğde'mizin güzel elmasını satayım dedim Elmalar kendi bahçemizden kendi ellerimle toplanacaktır. Amasya elması olarak bilinen sulu ve tatlı elmalarımızdan almak isteyenlere duyrulur.

    1 kg= 1 tl

    10 kg= 8tl

    Kilo sınırlaması yoktur dilediğiniz kadar gönderebilirim...
    Kargo alıcıya aittir...

    Varan kargo ile anlaşmalı gönderilir...
  • 05-10-2009, 15:05:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ptt kargo olur mu ?
  • 05-10-2009, 15:09:56
    #3
    yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ptt kargo olur mu ?
    Olur tabi ancak kargo fiyatı hakkında bilgim yok
  • 05-10-2009, 15:36:01
    #4
    hayırlı satıslar dılerım
  • 05-10-2009, 15:38:35
    #5
    eatolye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satıslar dılerım
    Teşekkür ederim
  • 05-10-2009, 15:41:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı satışlar güvenerek alışveriş yapabilirsiniz.
  • 05-10-2009, 15:46:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Niğde'nin elması güzeldir bizimde var bi bahçe ama anca bize yetiyor Hayırlı satışlar hocam elmanın iyisini baska yerde bulamazsınız
  • 05-10-2009, 15:50:44
    #8
    Anlaşmalı kargo ile 10 kilo ne kadar tutuyor.
  • 05-10-2009, 15:55:40
    #9
    abarko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar güvenerek alışveriş yapabilirsiniz.
    cimbom05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niğde'nin elması güzeldir bizimde var bi bahçe ama anca bize yetiyor Hayırlı satışlar hocam elmanın iyisini baska yerde bulamazsınız

    Teşekkür ederim değerli görüşleriniz için


    mccoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşmalı kargo ile 10 kilo ne kadar tutuyor.
    kargo ücreti 5 tl civarı tutuyor...