Konu
Niğde Elması :)
05-10-2009, 15:46:05
#7
cimbom05
Üyeliği durduruldu
Niğde'nin elması güzeldir bizimde var bi bahçe ama anca bize yetiyor
Hayırlı satışlar hocam elmanın iyisini baska yerde bulamazsınız