• 05-10-2009, 16:37:43
    #10
    Niğde'li biri olarak herkese tavsiye edebilirim
  • 05-10-2009, 17:05:56
    #11
    Nigde elması deyince hatıralar canlandı gözümde Ben Nigde Bor da dogdum Babamın işi dolayısıyla orda kalmışız 4-5 yıl annem anlatır küçükken çok elma yermişim övünmek gibi olmasın Nigde elmaları gerçekten çok güzel.İyi satışlar hemşeri sayılırız