Niğde Elması :)
10
●959
- 05-10-2009, 17:05:56Nigde elması deyince hatıralar canlandı gözümde
Ben Nigde Bor da dogdum
Babamın işi dolayısıyla orda kalmışız 4-5 yıl annem anlatır küçükken çok elma yermişim
övünmek gibi olmasın Nigde elmaları gerçekten çok güzel.İyi satışlar hemşeri sayılırız
Ben Nigde Bor da dogdum
övünmek gibi olmasın Nigde elmaları gerçekten çok güzel.İyi satışlar hemşeri sayılırız