Nigde elması deyince hatıralar canlandı gözümde Ben Nigde Bor da dogdum Babamın işi dolayısıyla orda kalmışız 4-5 yıl annem anlatır küçükken çok elma yermişim övünmek gibi olmasın Nigde elmaları gerçekten çok güzel.İyi satışlar hemşeri sayılırız