Konu
Niğde Elması :)
05-10-2009, 17:05:56
#11
underground01
Nigde elması deyince hatıralar canlandı gözümde
Ben Nigde Bor da dogdum
Babamın işi dolayısıyla orda kalmışız 4-5 yıl annem anlatır küçükken çok elma yermişim
övünmek gibi olmasın Nigde elmaları gerçekten çok güzel.İyi satışlar hemşeri sayılırız