• 20-08-2009, 18:34:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Merhaba,Boluda Yaşıyordum Şimdi istanbula taşındım. Boluda Ailem Yoktu yanlız yaşıyordum,Laptoplarım vardı Satışa Çıkartıyorum, 4 Adetti 2 sattım 2 adet'ide r10'a konu açayım dedim,Bilgisayarlarımın 4'ünden birisi benımdi çok kullanırdım onu,süper pc özellikle onu alan yaşadı derim Diğer 2'ü ise onlarda benim ama önceden pc delisiydim ve çok meraklıydım paramızda allah'a şükürler oLsun ki. Şimdi istanbulda koşturacağım Futbol Laptoplarımı satışa çıkartıyorum laptoplarımın Bir tanesinin resimi var;





    Bu Benim Kullandığım ;


    İŞLEMCİ: Yeni Nesil Intel Montevina 1066 MHz. 2.53 GHz. 3 MB Cache Bellek P8700 İşlemci
    RAM: 4 GB DDR2 800 MHz Ram (Max 8 GB)
    HDD: 320 GB SATA (7200 Rpm) HDD
    OPTİK SÜRÜCÜ: DVD-RW Double Layer
    EKRAN KARTI: ATI Mobility Radeon HD 4650 Max 2790 MB Ekran Kartı

    320 GB SATA (7200 Rpm) HDD
    DVD-RW Double Layer
    Microsoft Windows® Vista Home Premium İng-Tr (64 Bit)


    Fiyatı: 1.400 TL

    Arkadaşlar Diğerlenin özellikleri ise foto çekme imkanım oLmadı;


    1.512 Mb Ekran Kartı, 2 GB Ram
    Vista intel işlemci
    ATI Mobility Radeon HD 4650

    Fiyatı 1.300 TL
  • 24-08-2009, 13:02:26
    #2
    Saka olmalı buraya dikkatli baktım maxigeyik'e de benzamiyor orda olsa teklif gelirdi az indir diye ama.

    Xp etiketi ve Pentium4 etiketi var Vista işletim sistemi diyon Xp kurulur
    Herhalde yapan tekniker kamara ve dvd rom koymayı unuttu ona.
    Az bir iş gücü olsun diye eski kasamı kullandı?
    iyi günler alıcı çıkar inşallah.