Arkadaşlar Merhaba,Boluda Yaşıyordum Şimdi istanbula taşındım. Boluda Ailem Yoktu yanlız yaşıyordum,Laptoplarım vardı Satışa Çıkartıyorum, 4 Adetti 2 sattım 2 adet'ide r10'a konu açayım dedim,Bilgisayarlarımın 4'ünden birisi benımdi çok kullanırdım onu,süper pc özellikle onu alan yaşadı derim Diğer 2'ü ise onlarda benim ama önceden pc delisiydim ve çok meraklıydım paramızda allah'a şükürler oLsun ki. Şimdi istanbulda koşturacağım Futbol Laptoplarımı satışa çıkartıyorum laptoplarımın Bir tanesinin resimi var;





Bu Benim Kullandığım ;


İŞLEMCİ: Yeni Nesil Intel Montevina 1066 MHz. 2.53 GHz. 3 MB Cache Bellek P8700 İşlemci
RAM: 4 GB DDR2 800 MHz Ram (Max 8 GB)
HDD: 320 GB SATA (7200 Rpm) HDD
OPTİK SÜRÜCÜ: DVD-RW Double Layer
EKRAN KARTI: ATI Mobility Radeon HD 4650 Max 2790 MB Ekran Kartı

320 GB SATA (7200 Rpm) HDD
DVD-RW Double Layer
Microsoft Windows® Vista Home Premium İng-Tr (64 Bit)


Fiyatı: 1.400 TL

Arkadaşlar Diğerlenin özellikleri ise foto çekme imkanım oLmadı;


1.512 Mb Ekran Kartı, 2 GB Ram
Vista intel işlemci
ATI Mobility Radeon HD 4650

Fiyatı 1.300 TL