Saka olmalı buraya dikkatli baktım maxigeyik'e de benzamiyor orda olsa teklif gelirdi az indir diye ama.
Xp etiketi ve Pentium4 etiketi var Vista işletim sistemi diyon Xp kurulur
Herhalde yapan tekniker kamara ve dvd rom koymayı unuttu ona.
Az bir iş gücü olsun diye eski kasamı kullandı?
iyi günler alıcı çıkar inşallah.