• 13-05-2009, 23:29:56
    #1
    Bu ayın 24 ünden itibaren başlayan iki kişilik 1 hafta herşey dahil tatil hakkımı işyerimden izin alıp gidemediğimden dolayı devretmek istiyorum. Otel bilgileri aşağıdaki gibidir.Tatilin normal değeri 690 tl dir. Anlaşma yapacağım kişiye direk olarak rezervasyon bilgilerini yollatacağım.Ayrıca anlaştıktan sonra otelide arayıp rezervasyonunuzu otelden teyit ettirebilirsiniz. Tatilin değerinin 200 tl altına yani 500 tl ye veya karşılığında önerebileceğiniz her türlü teklife açığım.


    Oteli incelemek için tıklayın
    Crystal Hotel Bodrum | Bodrum Otelleri | Tatil | Turları
  • 13-05-2009, 23:32:14
    #2
    İptal ettirseniz ya, zarar etmektense?
  • 13-05-2009, 23:34:30
    #3
    Anlaşmam 5 ay öncesinden yapılmış bitmişti.Ancak devredebilirim.
  • 13-05-2009, 23:47:06
    #4
    Otelden mi, acenta ile mi rezervasyon?
  • 13-05-2009, 23:50:08
    #5
    acenta ile anlaşmıştım.Rezervasyon bilgileri ve sözleşme mevcuttur.Gidecek kişiler acenta aracılığı ile gitmeyecek yanlız.Kendi imkanlarıyla otobus ve ya otomobil vs gidecekler.Acenta ile alakası olmayacak kimsenin yani.
  • 14-05-2009, 21:10:49
    #6
    Arkadaşlar tekliflerinizi buraya yazarsanız daha iyi olur.Elektronik cihazlarlada takas olabilir.
  • 15-05-2009, 01:18:37
    #7
    Benimde bu otelde 1 haftalık tatil hakkım vardı gidecek arkadaşlar pişman olmazlar iyi eğlenirler.
  • 15-05-2009, 16:38:58
    #8
    Arkadaşlar turizmciyim.Otel gerçekten çok güzel.Eğer tatil düşünenler varsa gitsinler.Hem arkadaşımızada yardımcı olmuş olursunuz.
  • 15-05-2009, 20:45:41
    #9
    Yorumlarınız için teşekkürler. Evet otel gerçekten çok güzel keşke kendim gidebilsem ama malesef şartlar işte Pm atan arkadaşlara geri dönüş yapmaya çalışıyorum arkadaşlar.Anlaşırsak biriyle buradan belirtirim.Teşekkürler...