Yorumlarınız için teşekkürler. Evet otel gerçekten çok güzel keşke kendim gidebilsem ama malesef şartlar işte Pm atan arkadaşlara geri dönüş yapmaya çalışıyorum arkadaşlar.Anlaşırsak biriyle buradan belirtirim.Teşekkürler...