Konu
Satılık Tatil (:
15-05-2009, 20:45:41
#9
ekolforum
Yorumlarınız için teşekkürler. Evet otel gerçekten çok güzel keşke kendim gidebilsem ama malesef şartlar işte
Pm atan arkadaşlara geri dönüş yapmaya çalışıyorum arkadaşlar.Anlaşırsak biriyle buradan belirtirim.Teşekkürler...