Konu
Satılık Tatil (:
13-05-2009, 23:50:08
#5
ekolforum
acenta ile anlaşmıştım.Rezervasyon bilgileri ve sözleşme mevcuttur.Gidecek kişiler acenta aracılığı ile gitmeyecek yanlız.Kendi imkanlarıyla otobus ve ya otomobil vs gidecekler.Acenta ile alakası olmayacak kimsenin yani.