acenta ile anlaşmıştım.Rezervasyon bilgileri ve sözleşme mevcuttur.Gidecek kişiler acenta aracılığı ile gitmeyecek yanlız.Kendi imkanlarıyla otobus ve ya otomobil vs gidecekler.Acenta ile alakası olmayacak kimsenin yani.