• 12-05-2023, 17:13:56
    #1
    HizliResim.Net
    Cihaz Amerika'dan getirilmiştir
    30 Nisan 2023 yurt dışı faturası var
    Cihaz sıfırdır kullanılmadı

    Fiyat : 29.500₺
    İstanbul içi elden teslim

    Koruma olarak Apple bayisinde kamera ve ön cam korumaları takılmış.






    PM ile iletişime geçmeden herhangi bir hesaba ödeme falan yapmayın sorumluluk kabul etmiyorum.

    Banka hesap bilgilerim profilimde yazıyor.
  • 12-05-2023, 17:15:34
    #2
    Hayırlı satışlar @Engin; abi
  • 12-05-2023, 17:18:00
    #3
    Hayırlı satışlar hocam
  • 12-05-2023, 17:21:56
    #4
    ✅ Dijital Reklam Ajansı
    İmei nasıl oluyor bu cihazlarda bilginiz varmı ? Süresi v.s mi var ?
  • 12-05-2023, 17:27:55
    #5
    HizliResim.Net
    BULUTDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmei nasıl oluyor bu cihazlarda bilginiz varmı ? Süresi v.s mi var ?
    Kendi pasaportunuz üzerine kayıt yapabiliyorsunuz
  • 18-05-2023, 15:17:01
    #6
    İyi satışlar abi görünce yoksa bi iphone geçme zamanı geldimi artık diye bi düşünmedim değil. Alındığında pasaporta kayıt yapılana kadar kaç ay kullanabiliyoruz.
  • 18-05-2023, 15:41:06
    #7
    HizliResim.Net
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi satışlar abi görünce yoksa bi iphone geçme zamanı geldimi artık diye bi düşünmedim değil. Alındığında pasaporta kayıt yapılana kadar kaç ay kullanabiliyoruz.
    Yanlış bilmiyorsam 8 ay falan kullanılıyor zaten 8 ay sonrada yılbaşı oluyor yeni yıl içinde bir 8 ay daha kullanılıyor toplamda 16 gibi kullanımı oluyor
    tam emin değilim
  • 18-05-2023, 15:59:37
    #8
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış bilmiyorsam 8 ay falan kullanılıyor zaten 8 ay sonrada yılbaşı oluyor yeni yıl içinde bir 8 ay daha kullanılıyor toplamda 16 gibi kullanımı oluyor
    tam emin değilim
    Doğru biliyorsun hocam. Dual eSim kart olduğu için bir yıl içerisinde 4+4 (Her sim için 4 ay) toplamda 8 ay kullanılıyor ve sonraki yıl yenileniyor.
    Amerika cihazları eSim bu arada, fiziksel sim kart yoktur. ABD'den aldım bende yılbaşından önce kayıt ettirdim sorunsuz kullanıyorum.
    Hayırlı satışlar.
  • 30-05-2023, 10:13:00
    #9
    Merhaba yd iphone 12 ile takas düşünür müsünüz ?