ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi satışlar abi görünce yoksa bi iphone geçme zamanı geldimi artık diye bi düşünmedim değil. Alındığında pasaporta kayıt yapılana kadar kaç ay kullanabiliyoruz.
Yanlış bilmiyorsam 8 ay falan kullanılıyor zaten 8 ay sonrada yılbaşı oluyor yeni yıl içinde bir 8 ay daha kullanılıyor toplamda 16 gibi kullanımı oluyor
tam emin değilim