Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış bilmiyorsam 8 ay falan kullanılıyor zaten 8 ay sonrada yılbaşı oluyor yeni yıl içinde bir 8 ay daha kullanılıyor toplamda 16 gibi kullanımı oluyor
tam emin değilim
Doğru biliyorsun hocam. Dual eSim kart olduğu için bir yıl içerisinde 4+4 (Her sim için 4 ay) toplamda 8 ay kullanılıyor ve sonraki yıl yenileniyor.
Amerika cihazları eSim bu arada, fiziksel sim kart yoktur. ABD'den aldım bende yılbaşından önce kayıt ettirdim sorunsuz kullanıyorum.
Hayırlı satışlar.