Satış: tradingview premium 210 $
7
●516
- 29-11-2022, 01:45:46Hayırlı satışlar hocam, oradaki fiyatların üzerine bir de bu sene vergi de ekleniyor. %18 olması lazım. Keşke pro çıksaydı onu alabilirdim ihtiyacı olan için çok iyi fiyat..

- 29-11-2022, 01:51:57Teşekkürler. Ne yazık ki fiyatlar çok yüksek üstelik vergi çıkıyor alırken. Piyasa zaten düşmüş çoğu kişi parasını kaybetmiş çok uçmaya gerek yok . İndirim bitmeden satılır umarım ister istemez fiyatı güncellemek durumunda kalacağım . İzniniz olursa resmi lk mesaja ekliyorum.osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2022, 23:11:55Hocam pm attım bulunduğum telegram gruplarına yazmıştım konuyu biri almak istiyor ama r10 üyeliği yok. Konuda iletişim bilgileriniz yok. Satılmadıysa size ulaşması için ne yapabiliriz.ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2022, 13:56:36fiyatı güncellemek durumunda kaldım.rosenrot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kusura bakmayın yeni girebildim. Baktım şimdi güncellenmiş fiyatlar vergi dahil değil, 600 $. Ben fiyatı 300 dolar olarak güncelleyeceğim ama alacaksanız size özel 270$ bırakabilirim.Ozol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk alım hakkı @rosenrot; eğer arkadaş almayacaksa size de @Ozol; aynı fiyattan satabilirim


