ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler. Ne yazık ki fiyatlar çok yüksek üstelik vergi çıkıyor alırken. Piyasa zaten düşmüş çoğu kişi parasını kaybetmiş çok uçmaya gerek yok . İndirim bitmeden satılır umarım ister istemez fiyatı güncellemek durumunda kalacağım . İzniniz olursa resmi lk mesaja ekliyorum.
Hocam pm attım bulunduğum telegram gruplarına yazmıştım konuyu biri almak istiyor ama r10 üyeliği yok. Konuda iletişim bilgileriniz yok. Satılmadıysa size ulaşması için ne yapabiliriz.