Hayırlı satışlar hocam, oradaki fiyatların üzerine bir de bu sene vergi de ekleniyor. %18 olması lazım. Keşke pro çıksaydı onu alırdım
Teşekkürler. Ne yazık ki fiyatlar çok yüksek üstelik vergi çıkıyor alırken. Piyasa zaten düşmüş çoğu kişi parasını kaybetmiş çok uçmaya gerek yok . İndirim bitmeden satılır umarım ister istemez fiyatı güncellemek durumunda kalacağım . İzniniz olursa resmi lk mesaja ekliyorum.