Satılık Hyo :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satılık Hyo :)
10
●
1.160
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Satılık Hyo :)
1
2
04-03-2009, 02:04:20
#10
Omer
Ekin0x adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
teşekkürler yok ya baltalamak onemlı degil...zaten buradan alıcı bulurum amacıyla koymadım... maksat reklam olsun xD
hahahah
oda güzeldi , motorum var diyorsun
)
04-03-2009, 02:22:44
#11
Filozof
Üyeliği durduruldu
Üff. Gerçekten güzelmiş ben onun sesinide çıkartırım ibresinide uçururdum
İki tane motor parçaladım artık aileme motor dersem onlarda beni parçalar heralde
Hayırlı satışlar üstad.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler