• 04-03-2009, 02:04:20
    #10
    Ekin0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler yok ya baltalamak onemlı degil...zaten buradan alıcı bulurum amacıyla koymadım... maksat reklam olsun xD
    hahahah oda güzeldi , motorum var diyorsun )
  • 04-03-2009, 02:22:44
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Üff. Gerçekten güzelmiş ben onun sesinide çıkartırım ibresinide uçururdum İki tane motor parçaladım artık aileme motor dersem onlarda beni parçalar heralde Hayırlı satışlar üstad.