Konu
Satılık Hyo :)
04-03-2009, 02:22:44
#11
Filozof
Üyeliği durduruldu
Üff. Gerçekten güzelmiş ben onun sesinide çıkartırım ibresinide uçururdum
İki tane motor parçaladım artık aileme motor dersem onlarda beni parçalar heralde
Hayırlı satışlar üstad.