Satılık Hyo :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satılık Hyo :)
10
●
1.160
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Satılık Hyo :)
1
2
24-02-2009, 22:51:47
#1
WebmeisteR
İlan Detayları:
Hyosung > GT 250 R > 2008/7 Çıkışlı 4.500 KM ! 1.5 YIL Garantisi Var ! #12543575 - Sahibinden.com
24-02-2009, 22:55:07
#2
Kahraman
ayrılda gel
alana hayırlı olsun temiz motor biliyorum.
24-02-2009, 23:03:46
#3
Spadina
Üyeliği durduruldu
Sadece görüntü bir motor. Çift silindir motordan scooter motorlardan fazla ses çıkmaz
.
24-02-2009, 23:22:10
#4
Omer
Spadina adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece görüntü bir motor. Çift silindir motordan scooter motorlardan fazla ses çıkmaz
.
satışa çok yardımcı
oldun , aa yoksa baltaladınmı , neyse boşver sen boş boş mesaj atma.
Motor çok süper görünüyor , fakat tabiki binici daha önemli hiç motor tecrübem olmadı fakat , binmeyi istedirdim.Hayırlı satışlar.
25-02-2009, 00:57:03
#5
saraclar59
alıcak kişi kazasız belasız kullansın şimdiden hayırlısı
keşke bende de olsa
25-02-2009, 01:36:34
#6
master1012
her satışı baltalayan biri çıkar kanunmuş gibi bencede güzel görünüyor istanbul trafiği için ideal hatta fazla bile hayırlı satışlar...
25-02-2009, 09:50:10
#7
WebmeisteR
teşekkürler yok ya baltalamak onemlı degil...zaten buradan alıcı bulurum amacıyla koymadım... maksat reklam olsun xD
25-02-2009, 10:01:42
#8
Erol
Üyeliği durduruldu
Ekin0x sen motora binermiydin
04-03-2009, 01:51:31
#9
WebmeisteR
Güzel Motor , benim ilk makinemdi zevkliydi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler