• 14-02-2009, 03:25:43
    #28
    Üyeliği durduruldu
    TÜRK Eticaret sitelerinin köküne kıranmı girdide yurt dışından ne idiği belirsiz sitelerden ürün alıp günlerce kargo gelecek acaba kaç para kargo ödeyeceğim diye düşünür durursunuz beğenmezsen nasıl geri yollayacaksın 3kuruş fazla öde kdv öde faturalı gelsin resmi belgen olsun uğraşma ürün gelmedi ne yapacaksın çinemi telefon edeceksin çancun çon diyip çinliylemi konuşacaksın ürün arza yapsa servis ücreti yüzü astarını geçer yolla çine bekle gelir gümrükten geçmez ne olacak işte bunları düşünün türk internet sitelerine yönlenin
  • 14-02-2009, 11:14:01
    #29
    Pullus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yanlışın var yada yanlış bilgi sana aktarılmış olabilir.
    Çin telefonlarını telefoncular netten almaz çünkü eğer incelemişşen oradaki fiyatları TL dönüştürürsen buradaki çin malı telefonlarla aynı fiyata gelir bunun içinde buradaki telefoncular kâr etmeden satmayacağına gore malı oradan getirmesi imkansızdır.Kaldı ki oradan gelen telefon gümrükten geçemez ki e telefoncuda 1 tane sipariş veremeyeceğine göre min.10 tane verse hayatta geçmez.
    Sana söyleyim o telefonlar nasıl geldiğini antalya kısmına ürünler adana'dan gelir.Adana ya da uzakdoğudan limana gelir ya bavul ticareti yapanlar yada bir başka ürün çekenler örnegin tekstil , oyuncak vs vs tarzı konteynır la gelen ürünler içinde gelir oradan yollayan da Türk tür buradan alanda ve 5 10 tane gelmez.(isteyenler adana ya yolu düşerse limanda biraz araştırabilir.)
    Piyasaya sokulan dünya kadar telefon var mesela Anycool lar .
    neyse konuyu uzatmayım ama dediğim gibi senin yanlışın var telefoncular yurtdısından internet sitelerinden telefon almaz.
    Dogrudur telefonlar dogudan geliyor internetten hiç bir telefoncu ugraşmaz ugraşşa bile aynı fiyata gelir hemen hemen.
  • 14-02-2009, 11:51:18
    #30
    PrMakinesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi Dealextreme'den 10 dolarlık birşey aldığımızda , ödemeyi pp ile yaptığımızda , bu ürüne sadece 10 dolaramı sahip oluyoruz. Yoksa kargo yada başka birşey biniyor mu üzerine?
    Eğer airmail'i seçersen kargo free oluyor...

    EMS'yi seçersen kargo ücreti 15$ alıyorlar..
  • 14-02-2009, 12:12:03
    #31
    Üyeliği durduruldu
    s.a
    Herkes kafasına göre konuşuyorda
    Çin sitesindeki malları da biliyoruz TÜRK sitelerindeki mallarıda .. hemde adımız gibi biliyoruz
    atıyorum millet
    süperstarı 50 TL e mâL Ediyor .. burda 130 a Satıyor
    İş mi bu ? Bu krizde Tabiki adam China sitesine yönelecek ..
    Türk sitelerinden bu devirde millet uzaklaşıyor .. Chinaya Yöneliyo ..
    Karar Sizin..
    sagılar ALLAH c.c. Emanetsiniz
  • 14-02-2009, 13:16:21
    #32
    bicokcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TÜRK Eticaret sitelerinin köküne kıranmı girdide yurt dışından ne idiği belirsiz sitelerden ürün alıp günlerce kargo gelecek acaba kaç para kargo ödeyeceğim diye düşünür durursunuz beğenmezsen nasıl geri yollayacaksın 3kuruş fazla öde kdv öde faturalı gelsin resmi belgen olsun uğraşma ürün gelmedi ne yapacaksın çinemi telefon edeceksin çancun çon diyip çinliylemi konuşacaksın ürün arza yapsa servis ücreti yüzü astarını geçer yolla çine bekle gelir gümrükten geçmez ne olacak işte bunları düşünün türk internet sitelerine yönlenin
    Birkere senin ne idiği belirsiz dediğin siteler Türkiye'deki birçok internet sitesinden daha güvenli.Kargo konusunda ise burda acemi kullanıcılar soruyor ne kadar kargo ödeyeceğim vs. ama sitede bunların hepsi açık açık yazıyor.Eğer ürün gelmezsede site yöneticilerine bunu bildirirsen veya ebaydan alıyorsan satıcıya bıldırırsen sana ürünün parasını aynen geri iade ederler.(Genelde böyledir)Gümrük konusunda ise alacağınız ürünü dikkatli seçerseniz,gümrük konusunda sıkıntı oluşturacak ürünleri almazsanız bir sıkıntı olmaz.
  • 14-02-2009, 18:12:45
    #33
    Üyeliği durduruldu
    cyberblow24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birkere senin ne idiği belirsiz dediğin siteler türkiye'deki birçok internet sitesinden daha güvenli.kargo konusunda ise burda acemi kullanıcılar soruyor ne kadar kargo ödeyeceğim vs. Ama sitede bunların hepsi açık açık yazıyor.eğer ürün gelmezsede site yöneticilerine bunu bildirirsen veya ebaydan alıyorsan satıcıya bıldırırsen sana ürünün parasını aynen geri iade ederler.(genelde böyledir)gümrük konusunda ise alacağınız ürünü dikkatli seçerseniz,gümrük konusunda sıkıntı oluşturacak ürünleri almazsanız bir sıkıntı olmaz.
    katiliyorum güzel yorum
  • 15-02-2009, 02:53:28
    #34
    Üyeliği durduruldu
    CyberBlow24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkere senin ne idiği belirsiz dediğin siteler Türkiye'deki birçok internet sitesinden daha güvenli.Kargo konusunda ise burda acemi kullanıcılar soruyor ne kadar kargo ödeyeceğim vs. ama sitede bunların hepsi açık açık yazıyor.Eğer ürün gelmezsede site yöneticilerine bunu bildirirsen veya ebaydan alıyorsan satıcıya bıldırırsen sana ürünün parasını aynen geri iade ederler.(Genelde böyledir)Gümrük konusunda ise alacağınız ürünü dikkatli seçerseniz,gümrük konusunda sıkıntı oluşturacak ürünleri almazsanız bir sıkıntı olmaz.
    ebay tarzı yani gittigidiyor tarzı siteleri kastetmedim her ülkede bir shobbo vardır bilirsiniz onları kasdediyordum
  • 31-08-2009, 06:44:39
    #35
    ben az önce bişey aldım gelirse yorumumu yazıcam tekrar.
  • 31-08-2009, 20:41:07
    #36
    www.dealextreme.com 700 lşradan fazla mal çektim. 100 dolar üstü gümrükte kalır bilginiz olsun.parti parti alın