Şimdi Dealextreme'den 10 dolarlık birşey aldığımızda , ödemeyi pp ile yaptığımızda , bu ürüne sadece 10 dolaramı sahip oluyoruz. Yoksa kargo yada başka birşey biniyor mu üzerine?
Eğer airmail'i seçersen kargo free oluyor...
EMS'yi seçersen kargo ücreti 15$ alıyorlar..