TÜRK Eticaret sitelerinin köküne kıranmı girdide yurt dışından ne idiği belirsiz sitelerden ürün alıp günlerce kargo gelecek acaba kaç para kargo ödeyeceğim diye düşünür durursunuz beğenmezsen nasıl geri yollayacaksın 3kuruş fazla öde kdv öde faturalı gelsin resmi belgen olsun uğraşma ürün gelmedi ne yapacaksın çinemi telefon edeceksin çancun çon diyip çinliylemi konuşacaksın ürün arza yapsa servis ücreti yüzü astarını geçer yolla çine bekle gelir gümrükten geçmez ne olacak işte bunları düşünün türk internet sitelerine yönlenin