• 17-10-2020, 23:59:20
    #64
    Selamlar ayva boğazda kalan cinsten değil dimi ? 10 KG kargo dahil ne kadar ?
  • 18-10-2020, 00:07:38
    #65
    CanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar ayva boğazda kalan cinsten değil dimi ? 10 KG kargo dahil ne kadar ?
    Merhaba boğazda takılmaz hocam kargo 20tl tutuyor yani kargo dahil 70tl
  • 19-10-2020, 02:06:41
    #66
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba boğazda takılmaz hocam kargo 20tl tutuyor yani kargo dahil 70tl
    Daha az alabiliyor muyuz? 1 KG da kaç tanevar? Ne kadar dayanır? Nerede nasıl saklamalıyız?
  • 19-10-2020, 16:41:37
    #67
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha az alabiliyor muyuz? 1 KG da kaç tanevar? Ne kadar dayanır? Nerede nasıl saklamalıyız?
    4 kilodan az kargo ücretine değmez hocam 30 TL kargo alıyorlar 8 kiloda da aynı 4 te de aynı muhafaza konusunda ayva güneş görmesin uzun süre dayanır
  • 19-10-2020, 23:01:07
    #68
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 kilodan az kargo ücretine değmez hocam 30 TL kargo alıyorlar 8 kiloda da aynı 4 te de aynı muhafaza konusunda ayva güneş görmesin uzun süre dayanır
    Hocam shopier sahibinden vb bi yerle satsanız daha ucuza çıkar kargo ücreti?
  • 19-10-2020, 23:09:24
    #69
    Sakarya'nın ayvası efsanedir, bol bol satışlar dilerim..
    (mekeceden selamlar)
  • 19-10-2020, 23:18:03
    #70
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha az alabiliyor muyuz? 1 KG da kaç tanevar? Ne kadar dayanır? Nerede nasıl saklamalıyız?
    bizimkiler şu sıralar toplandığında marta kadar dayanıyor uşakta ısınmayan odada. ya da samanlıkta. arada çürüyen de çıkıyo r tabi.
  • 20-10-2020, 01:08:46
    #71
    ekarum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 kg siparis verildi. gelince yorum ekleriz. hayırlı satıslar...
    buraya gelmesi mümkün değil diye tr'de babamlara yolladım. ayvalar yerine ulaşmış. çok tesekkürler. tadının çok değişik, aromalı (şekerli gibi) olduğunu söylediler. çok beğenilmis valla. kasıma kadar kalırsa, gidince bi daha siparis vereceğim. hayırlı satıslar hocam.
  • 20-10-2020, 16:24:06
    #72
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam shopier sahibinden vb bi yerle satsanız daha ucuza çıkar kargo ücreti?
    Hocam 30 yazmışım kusura bakmayın 20 ₺ olacaktı