ekarum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 kg siparis verildi. gelince yorum ekleriz. hayırlı satıslar...
buraya gelmesi mümkün değil diye tr'de babamlara yolladım. ayvalar yerine ulaşmış. çok tesekkürler. tadının çok değişik, aromalı (şekerli gibi) olduğunu söylediler. çok beğenilmis valla. kasıma kadar kalırsa, gidince bi daha siparis vereceğim. hayırlı satıslar hocam.