• 09-10-2020, 15:54:50
    #46
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayva zamanı geldi arkadaşlar ön sipariş topluyorum pazar günü toplamayı düşünüyoruz şimdiden afiyet olsun
    yaz hocam haftaya alalım 5 kilo arkası gelir bu sene =)
  • 09-10-2020, 15:56:36
    #47
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaz hocam haftaya alalım 5 kilo arkası gelir bu sene =)

    8 kg yapalım hocam 40 tl biraz güncelleme oldu fiyatta ne yazık ki
  • 09-10-2020, 16:00:39
    #48
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 kg yapalım hocam 40 tl biraz güncelleme oldu fiyatta ne yazık ki
    sıkıntı yok hocam fiyat sormadım perşembe haberleşelim sabahtan
  • 09-10-2020, 16:02:40
    #49
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıkıntı yok hocam fiyat sormadım perşembe haberleşelim sabahtan

    Teşekkür ederim hocam ilk sıraya yazdım sizi afiyet olsun
  • 10-10-2020, 00:05:37
    #50
    10 kg da beni yaz listeye hocam 😊 hayırlı işler
  • 10-10-2020, 00:38:59
    #51
    selamlar, 10 kilo da ben ayırtmak istiyorum. ücreti kargo dahil kapıda teslim seklinde hesaplarsanız sevinirim. türkiye'de babamlara yollayacağım, yaşlı adam, kargo ücret vs uğrasmasınlar.
  • 12-10-2020, 22:02:45
    #52
    aliioztass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 kg da beni yaz listeye hocam 😊 hayırlı işler
    ekarum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar, 10 kilo da ben ayırtmak istiyorum. ücreti kargo dahil kapıda teslim seklinde hesaplarsanız sevinirim. türkiye'de babamlara yollayacağım, yaşlı adam, kargo ücret vs uğrasmasınlar.

    Adres bilgilerinizi alabilir miyim çarşamba veya perşembe günü kargoya veririm teşekkür ederim.
  • 12-10-2020, 22:48:19
    #53
    10 kgda ben alayım reçeli iyi olur herhalde
  • 13-10-2020, 02:38:40
    #54
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adres bilgilerinizi alabilir miyim çarşamba veya perşembe günü kargoya veririm teşekkür ederim.
    hocam ücreti nereye yollayacağız. tel numarası var mı özelden atar mısınız. wapp'tan yazayım, konu aklımdan çıkmıs. arada kaynar, ayıp olur size. hayırlı satıslar...