• 09-11-2018, 22:24:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sinema bileti satan arkadaş varmı aramızda ? Varsa en uygun fiyattan yardımcı olabilecek var ise sevinirim.
  • 09-11-2018, 22:38:29
    #2
    sinema merakınız çok varsa eğer enpara kart ile sinemia kart almanı tavsiye ederim. 20 tl fiyatı. ayda 3 film hakkın oluyor. 2d, 3d ve 1 adet 4dx/imax/vip sinema hakkı veriyor.
    4dx/imax/vip olayı ise şu şekilde ayın 1'inden 1'ine kartın ödemesini yapsan bile ayın 5'inde 4dx izlemene rağmen bir sonraki ayın 5'inden sonra gidebiliyorsun. tek saçma yönu bu ama bence aşırı iyi.
  • 09-11-2018, 22:50:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ectinhaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sinema merakınız çok varsa eğer enpara kart ile sinemia kart almanı tavsiye ederim. 20 tl fiyatı. ayda 3 film hakkın oluyor. 2d, 3d ve 1 adet 4dx/imax/vip sinema hakkı veriyor.
    4dx/imax/vip olayı ise şu şekilde ayın 1'inden 1'ine kartın ödemesini yapsan bile ayın 5'inde 4dx izlemene rağmen bir sonraki ayın 5'inden sonra gidebiliyorsun. tek saçma yönu bu ama bence aşırı iyi.
    Ben sınırsızını kullanıyorum, her gün 1 bilet fakat desteği iyice kestiler, şuan bilet alınıyor mu bilmiyorum yarın deneyeceğim şikayetvar.com'da şikayet açılmaya başlandı
  • 09-11-2018, 22:52:48
    #4
    CHMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sınırsızını kullanıyorum, her gün 1 bilet fakat desteği iyice kestiler, şuan bilet alınıyor mu bilmiyorum yarın deneyeceğim şikayetvar.com'da şikayet açılmaya başlandı
    Sinemiadan aldım bir kez iptal etmeme rağmen karttan para çekmeye çalıştılar.
    ectinhaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sinema merakınız çok varsa eğer enpara kart ile sinemia kart almanı tavsiye ederim. 20 tl fiyatı. ayda 3 film hakkın oluyor. 2d, 3d ve 1 adet 4dx/imax/vip sinema hakkı veriyor.
    4dx/imax/vip olayı ise şu şekilde ayın 1'inden 1'ine kartın ödemesini yapsan bile ayın 5'inde 4dx izlemene rağmen bir sonraki ayın 5'inden sonra gidebiliyorsun. tek saçma yönu bu ama bence aşırı iyi.
    Sinema meraklısı değilim hocam. Evde izlemek daha keyifli oluyor bana göre ama arkadaş ortamı ile gidileceği için gidiyoruz Yinede teşekkür ederim.
  • 09-11-2018, 22:56:26
    #5
    valla pazar günü 4dx filme gideceğim, umarım alımda sorun yoktur.
    hocam @CHMedya; sen ne yaptın

    ayda 3 film iyidir. kaliteli sinemalar çıkmıyor, çıksa ben de alırım

    @ScriptEvin; firsat sitelerinden alabilirsin gayet uyguna o zaman
  • 10-11-2018, 00:32:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ectinhaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla pazar günü 4dx filme gideceğim, umarım alımda sorun yoktur.
    hocam @CHMedya; sen ne yaptın

    ayda 3 film iyidir. kaliteli sinemalar çıkmıyor, çıksa ben de alırım

    @ScriptEvin; firsat sitelerinden alabilirsin gayet uyguna o zaman
    Boş vakit oldukça gidiyorum 😂 ya da başkasını gönderiyorum sorun olmuyor o açıdan, ileri tarihli alındığında başkası girebilir zaten kontrol edilmiyor 😂😂