Ben sınırsızını kullanıyorum, her gün 1 bilet fakat desteği iyice kestiler, şuan bilet alınıyor mu bilmiyorum yarın deneyeceğim şikayetvar.com'da şikayet açılmaya başlandı
Sinemiadan aldım bir kez iptal etmeme rağmen karttan para çekmeye çalıştılar.
sinema merakınız çok varsa eğer enpara kart ile sinemia kart almanı tavsiye ederim. 20 tl fiyatı. ayda 3 film hakkın oluyor. 2d, 3d ve 1 adet 4dx/imax/vip sinema hakkı veriyor.
4dx/imax/vip olayı ise şu şekilde ayın 1'inden 1'ine kartın ödemesini yapsan bile ayın 5'inde 4dx izlemene rağmen bir sonraki ayın 5'inden sonra gidebiliyorsun. tek saçma yönu bu ama bence aşırı iyi.
Sinema meraklısı değilim hocam. Evde izlemek daha keyifli oluyor bana göre ama arkadaş ortamı ile gidileceği için gidiyoruz

Yinede teşekkür ederim.