ectinhaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla pazar günü 4dx filme gideceğim, umarım alımda sorun yoktur.
hocam @CHMedya; sen ne yaptın

ayda 3 film iyidir. kaliteli sinemalar çıkmıyor, çıksa ben de alırım

@ScriptEvin; firsat sitelerinden alabilirsin gayet uyguna o zaman
Boş vakit oldukça gidiyorum 😂 ya da başkasını gönderiyorum sorun olmuyor o açıdan, ileri tarihli alındığında başkası girebilir zaten kontrol edilmiyor 😂😂