SAtılık rottweiler
17
●33.691
- 30-04-2008, 14:20:01Üyeliği durdurulduBu hayvan hiç çiftleştimi ve fiyatı ne kadar acaba ?
Hayırlı satışlar
...
- 30-04-2008, 18:27:57Dostum ne rott'u bu ? Macar mı Rus mu ?
Burun yapısı biraz farklı geldi..
Ayrıca 3 yaşında hayvanın yeni bi' sahibe yeni bi' mekana alışması oldukça güç olacaktır.. Epey stress çeker , çevreye zarar vermeye çalışır..
Tabi yine de senin bileceğin iş ben sadece bildiğimi söylüyorum ama imkanın varsa satmamaya çalış..
Kal sağlıcakla.. - 30-04-2008, 18:38:46Köpek benim değil o yüzden macarmı rusmu bilmiyorum fakat köpekleri biliyorum köpek saldıracak cinsten değil henuz 1 defa başka bir kopekle kavga yaptı (istenmiyerek).3 yaşında kopeğe çok değilmi demişsiniz.Sanırım piyasayı bilmiyorsunuz.Bu kopeğin fiyatı düşürülebilir birazdaha isterseniz başka var pittbull henuz 1 yaşına girecek.1000 ytl siyah tamamıyla.Sibirya kurdu var birde ona ne kadar isterler bilmiyorum.Düşünürseniz fiyatları verebilirim.Köpeklere kefilim kesinlikle insana saldırmazlar.Eğer köpekle aranız varsada rottda size alışacakdır emin olun.
son bir not para için satmıyoruz.Köpekleri dağıtmak zorundayız.Asıl işimiz bilgisayar zaten. - 01-05-2008, 08:10:11bu ne ya arkadaşlar lanet olsun diyesi geliyor insanın.Siz şu
butonu görmüyormusunuz acaba gidin konunuzu açın illa benım açdığım konudamı satış yapmalısınız? r10da ne zaman birisi satış için konu açsa illaki diğerinin aynı satacak bişeyi vardır ve o konu içerisinde yazar arkadaşlar korkmayın koskoca r10 db'i sizin açtığınız konu yüzünden dolmaz.Siz hiç reelde satış yapmadınız sanırım.Pazarlık içerisine pazarlık girmez bizim burda adamı döverler
Ben bunu 14 yaşındayken öğrendim size öğreten olmadımı açıkcası bilmiyorum
yazımdan rahatsız olanlar -rep verecekler orası çok yeşil yandı hadi bakalım kırmızı yapın
- 01-05-2008, 10:29:01MisafirHocam köpek için istenen fiyat gayet uygun, bunun yavruları 1000 ytl nin üzerinde satılıyor ve yavru alınca aşıydı özel mamaydı veterinerdi 1000 ytl de öyle gidiyor oldumu sana 2000 ytl, 3 yaşında erişkin bir root için bu fiyat oldukça iyi 10 sene yaşadığını düşünürsek daha 5 yıl maximum performasla yaşıyacaktır bu köpek, bundan iyisi şamda kayısı, hayırlı satışlar
- 01-05-2008, 16:24:08hayatında hiç kopek besledinmi bilmiyorum fakat bunların masrafı aşırı derecede fazladır aşısı vs yukarda arkadaşın dediği gibi aşırı masrafı var yemek masrafı ben sana eğitilmiş kopek veriyorum ha ister alırsın ister almazsın problem değilde nedir sendeki bu benim kopeği sattırmama merakı anlamış değilim Verilen fiyat pazarlığa açık olan fiyattır ilgisi olan gelir 500 ytl verebilirim der ben veririm kopeği.
...
butonu görmüyormusunuz acaba gidin konunuzu açın illa benım açdığım konudamı satış yapmalısınız? r10da ne zaman birisi satış için konu açsa illaki diğerinin aynı satacak bişeyi vardır ve o konu içerisinde yazar arkadaşlar korkmayın koskoca r10 db'i sizin açtığınız konu yüzünden dolmaz.Siz hiç reelde satış yapmadınız sanırım.Pazarlık içerisine pazarlık girmez bizim burda adamı döverler
yazımdan rahatsız olanlar -rep verecekler orası çok yeşil yandı hadi bakalım kırmızı yapın