Köpek benim değil o yüzden macarmı rusmu bilmiyorum fakat köpekleri biliyorum köpek saldıracak cinsten değil henuz 1 defa başka bir kopekle kavga yaptı (istenmiyerek).3 yaşında kopeğe çok değilmi demişsiniz.Sanırım piyasayı bilmiyorsunuz.Bu kopeğin fiyatı düşürülebilir birazdaha isterseniz başka var pittbull henuz 1 yaşına girecek.1000 ytl siyah tamamıyla.Sibirya kurdu var birde ona ne kadar isterler bilmiyorum.Düşünürseniz fiyatları verebilirim.Köpeklere kefilim kesinlikle insana saldırmazlar.Eğer köpekle aranız varsada rottda size alışacakdır emin olun.

son bir not para için satmıyoruz.Köpekleri dağıtmak zorundayız.Asıl işimiz bilgisayar zaten.