bu ne ya arkadaşlar lanet olsun diyesi geliyor insanın.Siz şu butonu görmüyormusunuz acaba gidin konunuzu açın illa benım açdığım konudamı satış yapmalısınız? r10da ne zaman birisi satış için konu açsa illaki diğerinin aynı satacak bişeyi vardır ve o konu içerisinde yazar arkadaşlar korkmayın koskoca r10 db'i sizin açtığınız konu yüzünden dolmaz.Siz hiç reelde satış yapmadınız sanırım.Pazarlık içerisine pazarlık girmez bizim burda adamı döverler Ben bunu 14 yaşındayken öğrendim size öğreten olmadımı açıkcası bilmiyorum yazımdan rahatsız olanlar -rep verecekler orası çok yeşil yandı hadi bakalım kırmızı yapın