• 07-03-2016, 23:20:50
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kargo gönderildi hayırlı olsun kardeşim.
  • 08-03-2016, 13:41:02
    #20
    hayırlı olsun..
  • 08-03-2016, 14:27:58
    #21
    Replikaların fiyatı budur zaten hocam açık arttırmaya koymuşsunuz birde alan arkadaşa hayırlı olsun ne diyelim.
  • 08-03-2016, 14:32:59
    #22
    Corvis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Replikaların fiyatı budur zaten hocam açık arttırmaya koymuşsunuz birde alan arkadaşa hayırlı olsun ne diyelim.
    Tamamda 20 TL' dede kalabilirdi. İlla fiyat replika fiyatına kadar yükselecek diye bir şey söz konusu değilki.
  • 08-03-2016, 14:37:24
    #23
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamda 20 TL' dede kalabilirdi. İlla fiyat replika fiyatına kadar yükselecek diye bir şey söz konusu değilki.
    Konuyu okumadınız galiba

    Açık Arttırma başlangıç: 125 TL
  • 08-03-2016, 16:02:36
    #24
    vuranyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo gönderildi hayırlı olsun kardeşim.
    Hala konuyu farklı yerlere çekiyorsunuz arkadaşlar, alan memnun satan memnun.
    KArgo elime ulaştı ve özenle paketlenmiş tertemiz bir cihaz.
    Teşekkür ederim.
  • 08-03-2016, 17:10:33
    #25
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala konuyu farklı yerlere çekiyorsunuz arkadaşlar, alan memnun satan memnun.
    KArgo elime ulaştı ve özenle paketlenmiş tertemiz bir cihaz.
    Teşekkür ederim.
    Kullanım kalitesi nasıl hocam ? Hayırlısı olsun.
  • 08-03-2016, 17:20:25
    #26
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanım kalitesi nasıl hocam ? Hayırlısı olsun.
    Açıkça ben de orjinal note 3 var, abartmıyorum hangisi replika belli değil. Ekran dokunmatik on numara, sistem birebir aynı, uygulama, galaxy özel uygulaması, adım sayar vs jet şey var.

    Telepati yeteneği kullanılarak dikiş makinasından gönderilmiştir. Yazım hataları olabilir.
  • 08-03-2016, 17:35:58
    #27
    Üyeliği durduruldu
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkça ben de orjinal note 3 var, abartmıyorum hangisi replika belli değil. Ekran dokunmatik on numara, sistem birebir aynı, uygulama, galaxy özel uygulaması, adım sayar vs jet şey var.

    Telepati yeteneği kullanılarak dikiş makinasından gönderilmiştir. Yazım hataları olabilir.

    Ben bunu doğru bulmuyorum , dedikleriniz bana kesinlikle doğru gelmiyor.

    Arkadaş üstüne kimse alınmasın ama ben telefoncuyum bazen yeri geliyor kırmak istiyorum yavaşlığından dolayı.

    Neyse alan satan memnun hayırlı olsun....