Satış: REPLIKA Note3 125 TL'den
27
●1.479
- 08-03-2016, 14:32:59Tamamda 20 TL' dede kalabilirdi. İlla fiyat replika fiyatına kadar yükselecek diye bir şey söz konusu değilki.Corvis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2016, 14:37:24Konuyu okumadınız galibaExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açık Arttırma başlangıç: 125 TL - 08-03-2016, 16:02:36Hala konuyu farklı yerlere çekiyorsunuz arkadaşlar, alan memnun satan memnun.vuranyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KArgo elime ulaştı ve özenle paketlenmiş tertemiz bir cihaz.
Teşekkür ederim. - 08-03-2016, 17:10:33Kullanım kalitesi nasıl hocam ? Hayırlısı olsun.senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2016, 17:20:25Açıkça ben de orjinal note 3 var, abartmıyorum hangisi replika belli değil. Ekran dokunmatik on numara, sistem birebir aynı, uygulama, galaxy özel uygulaması, adım sayar vs jet şey var.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telepati yeteneği kullanılarak dikiş makinasından gönderilmiştir. Yazım hataları olabilir. - 08-03-2016, 17:35:58Üyeliği durduruldusenturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bunu doğru bulmuyorum , dedikleriniz bana kesinlikle doğru gelmiyor.
Arkadaş üstüne kimse alınmasın ama ben telefoncuyum bazen yeri geliyor kırmak istiyorum yavaşlığından dolayı.
Neyse alan satan memnun hayırlı olsun....