senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkça ben de orjinal note 3 var, abartmıyorum hangisi replika belli değil. Ekran dokunmatik on numara, sistem birebir aynı, uygulama, galaxy özel uygulaması, adım sayar vs jet şey var.

Telepati yeteneği kullanılarak dikiş makinasından gönderilmiştir. Yazım hataları olabilir.

Ben bunu doğru bulmuyorum , dedikleriniz bana kesinlikle doğru gelmiyor.

Arkadaş üstüne kimse alınmasın ama ben telefoncuyum bazen yeri geliyor kırmak istiyorum yavaşlığından dolayı.

Neyse alan satan memnun hayırlı olsun....