Ben bunu doğru bulmuyorum , dedikleriniz bana kesinlikle doğru gelmiyor.
Arkadaş üstüne kimse alınmasın ama ben telefoncuyum bazen yeri geliyor kırmak istiyorum yavaşlığından dolayı.
Neyse alan satan memnun hayırlı olsun....
Nasıl bulduğunuzu bilemiyorum hocam, bunu telefon olarak kullanmayı düşünmüyorum. Çocuk için tablet yerine geçecek. Bu konu neden bu kadar olay oldu anlamadım. Ankarada olan varsa gelsin yanıma baksın.
Telepati yeteneği kullanılarak dikiş makinasından gönderilmiştir. Yazım hataları olabilir.