• 26-08-2015, 00:56:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Telefon Yaklaşık 4 Ay Önce İSTANBUL Avcılarda Bir Telefoncudan Alındı.450 TL'ye Almıştım.Ürünün Faturasını Nereye Koyduysak Bulamadım Garanti Belgesi Kutusu Falan Duruyor Kutuda Sadece Kulaklık Eksik Onuda Yanlışlıkla Kopardım Cihaz 24 Ay Garantili.
    Özellikleri

    Telefon Temiz Kullanılmıştır.Çizik vs Yoktur Kozmetik Açıdan 10 Numara 0'dan Farksızdır.

    https://i.hizliresim.com/vLPPzr.jpg
    https://i.hizliresim.com/GkDDb3.jpg
    https://i.hizliresim.com/7bDD2l.jpg
    https://i.hizliresim.com/GkDD1N.jpg

    Fiyat Konusunda 330 TL Düşündüm.Azda Olsa Pazarlık Payı Var.
  • 26-08-2015, 01:09:43
    #2
    Zamazing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon Yaklaşık 4 Ay Önce İSTANBUL Avcılarda Bir Telefoncudan Alındı.450 TL'ye Almıştım.Ürünün Faturasını Nereye Koyduysak Bulamadım Garanti Belgesi Kutusu Falan Duruyor Kutuda Sadece Kulaklık Eksik Onuda Yanlışlıkla Kopardım Cihaz 24 Ay Garantili.
    Özellikleri

    Telefon Temiz Kullanılmıştır.Çizik vs Yoktur Kozmetik Açıdan 10 Numara 0'dan Farksızdır.

    https://i.hizliresim.com/vLPPzr.jpg
    https://i.hizliresim.com/GkDDb3.jpg
    https://i.hizliresim.com/7bDD2l.jpg
    https://i.hizliresim.com/GkDD1N.jpg

    Fiyat Konusunda 330 TL Düşündüm.Azda Olsa Pazarlık Payı Var.
    Hocam bilgin olsun diye yaziyorum bildigim kadara faturasiz garanti olmuyor faturayi bulamazsan garantisiz satmis gibi oluyorsun bilgine.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 26-08-2015, 01:11:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bilgin olsun diye yaziyorum bildigim kadara faturasiz garanti olmuyor faturayi bulamazsan garantisiz satmis gibi oluyorsun bilgine.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Bilgim Yoktu Hocam Teşekkür Ederim.Satıcı Telefonda Problem Olursa Getir Dedi Biz Göndeririz Servise Demişti.Aslında Pek Birşey Değişmez Bence.
  • 26-08-2015, 01:14:47
    #4
    Zamazing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgim Yoktu Hocam Teşekkür Ederim.Satıcı Telefonda Problem Olursa Getir Dedi Biz Göndeririz Servise Demişti.Aslında Pek Birşey Değişmez Bence.
    Hocam soyle izah edeyimde alan ark. Aklindada soru isareti kalmasin.bir cihaz aldiginda faturadaki tarihten itibaren garanti baslar aksi durumda ben cok gordum 2013 garanti belgesindeki garanti bitiyor cihaz 2014 de satildi ama faturadan dolayi sikinti yok ornegin ben a101 den s4 almistim onunla yaziyorum faturaya ad soyad ve telin imeisini islediler.faturayi kaybedersem garanti bitik iphone olsa sorun cikarmiyorlar bildigim kadariyla onlarda cihazdan sorguluyorsun bende apple cihaz var idisinsenden sitesinden bakiyorsun ama onun haricindekiler dedigim gibi diye biliyorum.Telefoncuyla aran nasildir bilmemde genelde o tarz soylemler pazarlama taktigi hayirli satislar.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi