Telefon Yaklaşık 4 Ay Önce İSTANBUL Avcılarda Bir Telefoncudan Alındı.450 TL'ye Almıştım.Ürünün Faturasını Nereye Koyduysak Bulamadım Garanti Belgesi Kutusu Falan Duruyor Kutuda Sadece Kulaklık Eksik Onuda Yanlışlıkla Kopardım

Cihaz 24 Ay Garantili.
Özellikleri
Telefon Temiz Kullanılmıştır.Çizik vs Yoktur Kozmetik Açıdan 10 Numara 0'dan Farksızdır.
https://i.hizliresim.com/vLPPzr.jpg https://i.hizliresim.com/GkDDb3.jpg https://i.hizliresim.com/7bDD2l.jpg https://i.hizliresim.com/GkDD1N.jpg
Fiyat Konusunda
330 TL Düşündüm.Azda Olsa Pazarlık Payı Var.