Telefon Yaklaşık 4 Ay Önce İSTANBUL Avcılarda Bir Telefoncudan Alındı.450 TL'ye Almıştım.Ürünün Faturasını Nereye Koyduysak Bulamadım Garanti Belgesi Kutusu Falan Duruyor Kutuda Sadece Kulaklık Eksik Onuda Yanlışlıkla Kopardım Cihaz 24 Ay Garantili.
Özellikleri

Telefon Temiz Kullanılmıştır.Çizik vs Yoktur Kozmetik Açıdan 10 Numara 0'dan Farksızdır.

https://i.hizliresim.com/vLPPzr.jpg
https://i.hizliresim.com/GkDDb3.jpg
https://i.hizliresim.com/7bDD2l.jpg
https://i.hizliresim.com/GkDD1N.jpg

Fiyat Konusunda 330 TL Düşündüm.Azda Olsa Pazarlık Payı Var.