Bilgim Yoktu Hocam Teşekkür Ederim.Satıcı Telefonda Problem Olursa Getir Dedi Biz Göndeririz Servise Demişti.Aslında Pek Birşey Değişmez Bence.
Hocam soyle izah edeyimde alan ark. Aklindada soru isareti kalmasin.bir cihaz aldiginda faturadaki tarihten itibaren garanti baslar aksi durumda ben cok gordum 2013 garanti belgesindeki garanti bitiyor cihaz 2014 de satildi ama faturadan dolayi sikinti yok ornegin ben a101 den s4 almistim onunla yaziyorum faturaya ad soyad ve telin imeisini islediler.faturayi kaybedersem garanti bitik iphone olsa sorun cikarmiyorlar bildigim kadariyla onlarda cihazdan sorguluyorsun bende apple cihaz var idisinsenden sitesinden bakiyorsun ama onun haricindekiler dedigim gibi diye biliyorum.Telefoncuyla aran nasildir bilmemde genelde o tarz soylemler pazarlama taktigi hayirli satislar.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi