• 04-08-2015, 18:36:18
    #1
    Dsmart RS803 kumanda arıyorum satan varsa fiyat bilgisi lütfen
  • 04-08-2015, 18:48:55
    #2


    hangi model ?
  • 04-08-2015, 19:45:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    aynısından banada lazım 3 sıradaki zapp 1522
  • 04-08-2015, 23:53:40
    #4
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    hangi model ?
    en bastakı hocam rs803
  • 05-08-2015, 01:02:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam konu ile alakasız ama bir sorum olacak zap1520 denen modeli kullanıyorum . Dsmart ve Digiturk var evimde Dsmart'ın yavaşlığı beni deli edecek kanal listesi geç açılıyor , Kanallar arası geçiş çok yavaş acaba sizler de de aynı problem var mı. Ben kendimi bildim bileli bu sistem hep yavaş ama Digitürk'te her olay hızlı ve seri ?
  • 05-08-2015, 19:04:15
    #6
    SyhLm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konu ile alakasız ama bir sorum olacak zap1520 denen modeli kullanıyorum . Dsmart ve Digiturk var evimde Dsmart'ın yavaşlığı beni deli edecek kanal listesi geç açılıyor , Kanallar arası geçiş çok yavaş acaba sizler de de aynı problem var mı. Ben kendimi bildim bileli bu sistem hep yavaş ama Digitürk'te her olay hızlı ve seri ?
    dsmartın genelde cihazları bu şekildedir,birşey yapılamıyor maalesef.
  • 05-08-2015, 19:18:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    hangi model ?
    zap1522 mevcutmu ?
  • 05-08-2015, 19:28:15
    #8
    tüm kumandalar mevcut arkadaşlar fiyatları takribi 15-25 arası.
  • 05-08-2015, 21:56:48
    #9
    SyhLm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konu ile alakasız ama bir sorum olacak zap1520 denen modeli kullanıyorum . Dsmart ve Digiturk var evimde Dsmart'ın yavaşlığı beni deli edecek kanal listesi geç açılıyor , Kanallar arası geçiş çok yavaş acaba sizler de de aynı problem var mı. Ben kendimi bildim bileli bu sistem hep yavaş ama Digitürk'te her olay hızlı ve seri ?
    Merhaba;
    Hocam bende Dsmart kullanıyordum. Bendede aynı sorun mevcuttu kanallar arası geçiş maalesef çok yavaş 3 sene kullandım sonra iade ettim . + Kumanda kırıldıysa bunu dsmart senden ücretini alacaktır iptal ettirdiğin zaman ürünler kiralık olduğu için bilgin olsun