Alış: Dsmart kumanda arıyorum
10
●2.542
- 04-08-2015, 19:45:33Üyeliği durdurulduaynısından banada lazım 3 sıradaki zapp 1522
- 05-08-2015, 01:02:19Üyeliği durdurulduHocam konu ile alakasız ama bir sorum olacak zap1520 denen modeli kullanıyorum . Dsmart ve Digiturk var evimde Dsmart'ın yavaşlığı beni deli edecek kanal listesi geç açılıyor , Kanallar arası geçiş çok yavaş acaba sizler de de aynı problem var mı. Ben kendimi bildim bileli bu sistem hep yavaş ama Digitürk'te her olay hızlı ve seri ?
- 05-08-2015, 19:04:15dsmartın genelde cihazları bu şekildedir,birşey yapılamıyor maalesef.SyhLm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2015, 19:18:54Üyeliği durdurulduzap1522 mevcutmu ?efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2015, 21:56:48Merhaba;SyhLm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende Dsmart kullanıyordum. Bendede aynı sorun mevcuttu kanallar arası geçiş maalesef çok yavaş 3 sene kullandım sonra iade ettim . + Kumanda kırıldıysa bunu dsmart senden ücretini alacaktır iptal ettirdiğin zaman ürünler kiralık olduğu için bilgin olsun



