SyhLm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konu ile alakasız ama bir sorum olacak zap1520 denen modeli kullanıyorum . Dsmart ve Digiturk var evimde Dsmart'ın yavaşlığı beni deli edecek kanal listesi geç açılıyor , Kanallar arası geçiş çok yavaş acaba sizler de de aynı problem var mı. Ben kendimi bildim bileli bu sistem hep yavaş ama Digitürk'te her olay hızlı ve seri ?
Merhaba;
Hocam bende Dsmart kullanıyordum. Bendede aynı sorun mevcuttu kanallar arası geçiş maalesef çok yavaş 3 sene kullandım sonra iade ettim . + Kumanda kırıldıysa bunu dsmart senden ücretini alacaktır iptal ettirdiğin zaman ürünler kiralık olduğu için bilgin olsun