Hocam konu ile alakasız ama bir sorum olacak zap1520 denen modeli kullanıyorum . Dsmart ve Digiturk var evimde Dsmart'ın yavaşlığı beni deli edecek kanal listesi geç açılıyor , Kanallar arası geçiş çok yavaş acaba sizler de de aynı problem var mı. Ben kendimi bildim bileli bu sistem hep yavaş ama Digitürk'te her olay hızlı ve seri ?