• 09-12-2014, 22:51:47
    #1
    Arkadaşlar 1500 tl ye kadar televizyon almayı düşünüyorum fakat şuanki teknoloji ile ilgili hiç bir fikrim yok.

    Ekran büyük denilebilecek ölçülerde televizyon tavsiyesi alabilir miyim?
  • 09-12-2014, 22:56:26
    #2
    Bende takipteyim konuyu..
  • 09-12-2014, 23:10:50
    #3
    yakın zamanda tv satın almış olan kişilerden de almış oldukları televizyonları ve memnuniyet durumlarını öğrenmek isterim.
  • 09-12-2014, 23:14:14
    #4
    Beowulf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakın zamanda tv satın almış olan kişilerden de almış oldukları televizyonları ve memnuniyet durumlarını öğrenmek isterim.
    3000tl dustugunde 1000hzlik LG 4K 49 ibch aldim IPS ekran cok memnunum
  • 09-12-2014, 23:25:49
    #5
    cihanleanne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000tl dustugunde 1000hzlik LG 4K 49 ibch aldim IPS ekran cok memnunum
    Teşekkürler fakat bütçe 3000 lere çıkamaz şuan.
  • 09-12-2014, 23:35:45
    #6
    2 ay önce bu modeli aldım.
    LG 42LB652V
    genel olarak memnunum benim ihtiyaçlarımı karşılıyor.
    kötü yanı olarak bu modelin akıllı kumandası yok. O yuzden kullanımı biraz ağır oluyor. Akıllı kumanda ekstra olarak satın alınabiliyor veya bir üst modelinde akıllı kumanda varmış öyle biliyorum ama tvye ayırdığım bütçeyi aştığı için yönelmedim ona.
    ikinci olarak dahili uydusu biraz yavaş ve yetersiz kalıyor gibi. kanal sıralaması baya yordu beni ama 1-2 hafta kullanınca alışıyor insan, zaten çok yoğun kullanmıyorum.

    Yani genel olarak memnunum ve tavsiye ederim.
  • 09-12-2014, 23:44:58
    #7
    TuncerSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay önce bu modeli aldım.
    LG 42LB652V
    genel olarak memnunum benim ihtiyaçlarımı karşılıyor.
    kötü yanı olarak bu modelin akıllı kumandası yok. O yuzden kullanımı biraz ağır oluyor. Akıllı kumanda ekstra olarak satın alınabiliyor veya bir üst modelinde akıllı kumanda varmış öyle biliyorum ama tvye ayırdığım bütçeyi aştığı için yönelmedim ona.
    ikinci olarak dahili uydusu biraz yavaş ve yetersiz kalıyor gibi. kanal sıralaması baya yordu beni ama 1-2 hafta kullanınca alışıyor insan, zaten çok yoğun kullanmıyorum.

    Yani genel olarak memnunum ve tavsiye ederim.
    Teşekkür ederim listeye aldım bu tv yi.