TuncerSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 ay önce bu modeli aldım.
LG 42LB652V
genel olarak memnunum benim ihtiyaçlarımı karşılıyor.
kötü yanı olarak bu modelin akıllı kumandası yok. O yuzden kullanımı biraz ağır oluyor. Akıllı kumanda ekstra olarak satın alınabiliyor veya bir üst modelinde akıllı kumanda varmış öyle biliyorum ama tvye ayırdığım bütçeyi aştığı için yönelmedim ona.
ikinci olarak dahili uydusu biraz yavaş ve yetersiz kalıyor gibi. kanal sıralaması baya yordu beni ama 1-2 hafta kullanınca alışıyor insan, zaten çok yoğun kullanmıyorum.

Yani genel olarak memnunum ve tavsiye ederim.
Teşekkür ederim listeye aldım bu tv yi.