Beowulf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yakın zamanda tv satın almış olan kişilerden de almış oldukları televizyonları ve memnuniyet durumlarını öğrenmek isterim.
3000tl dustugunde 1000hzlik LG 4K 49 ibch aldim IPS ekran cok memnunum