• 21-07-2006, 18:14:47
    #10
    yo hayır ben o kısı demedım mesela herhangı bırınden alındıgında her turlu ınformatıon bılgılerı kendımıze gore ayarlanılabılrı mı?
  • 21-07-2006, 18:29:19
    #11
    şimdi şöyleymiş
    "bizim tarafımızdan host edildikleri sürece vbulletin lisanslarını biz weriyoruz
    vbulletin lisasnları önceden alınmış ve bizim adımıza
    lisans ise domain ayarlı
    yani lisans paneline girip lisansın ait olacağı forum sitesini yazıyosun o site lisanslı oluyor
    bizden ayrıldıkları zaman biz panelden o forumu sileceğiz lisanssız olacaklar
    "
    dedi
  • 21-07-2006, 18:32:08
    #12
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı:
    lisans fiyatını söylemedi kendisinde çok sayıda ömürlik lisans varmış kendisinden host alan herkese tahsis ediyomuş..
    onun hostundan ayrılıncada geri alıyomuş..

    Bu işte bir çapanoğlu var, sen yeğenine söyle dikkatli olsun, 1000 kişi alsa 160 bin dolarlık lisansı mı karşılayabilecek. Vbullettin adamı öttürür haberin olsun...
  • 21-07-2006, 18:33:45
    #13
    aylık 35 ytl, zaten 10ayda senin lisansın karşılanmış olur
    ki zaten alınmış hazır lisanslar..
  • 21-07-2006, 19:01:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ucuza lisans satanalr var gecen cuma pazarında vardı lisans satıyorlardı 1 bak cuma pazarına
  • 21-07-2006, 20:12:55
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Forumyaz.Com adlı üyeden alıntı:
    ucuza lisans satanalr var gecen cuma pazarında vardı lisans satıyorlardı 1 bak cuma pazarına
    Koptum yaw
  • 21-07-2006, 20:24:08
    #16
    Forumyaz.Com adlı üyeden alıntı:
    ucuza lisans satanalr var gecen cuma pazarında vardı lisans satıyorlardı 1 bak cuma pazarına
    sen foruma yeni geldiğin halde herşeyle dalga geçiyorsun dikkatimi çekti...
    ama bu sözüne bende bayıldım
  • 21-07-2006, 20:30:31
    #17
    Alıntı
    Yaş: 15
    Normal....
  • 21-07-2006, 20:45:43
    #18
    İnsan espirituel olmasın yanlız gulmemız gereken yerı solememıs bi daakı sefere belırtmesı lazım