Konu
2. El Lisans Arıyorum :( ?
21-07-2006, 20:24:08
#16
BLuETRoY
Forumyaz.Com adlı üyeden alıntı:
ucuza lisans satanalr var gecen cuma pazarında vardı lisans satıyorlardı 1 bak cuma pazarına
sen foruma yeni geldiğin halde herşeyle dalga geçiyorsun dikkatimi çekti...
ama bu sözüne bende bayıldım