2. El Lisans Arıyorum :( ?
19
●1.400
- 21-07-2006, 18:29:19şimdi şöyleymiş
"bizim tarafımızdan host edildikleri sürece vbulletin lisanslarını biz weriyoruz
vbulletin lisasnları önceden alınmış ve bizim adımıza
lisans ise domain ayarlı
yani lisans paneline girip lisansın ait olacağı forum sitesini yazıyosun o site lisanslı oluyor
bizden ayrıldıkları zaman biz panelden o forumu sileceğiz lisanssız olacaklar"
dedi - 21-07-2006, 19:01:11Üyeliği durdurulduucuza lisans satanalr var gecen cuma pazarında vardı lisans satıyorlardı 1 bak cuma pazarına