şimdi şöyleymiş
"bizim tarafımızdan host edildikleri sürece vbulletin lisanslarını biz weriyoruz
vbulletin lisasnları önceden alınmış ve bizim adımıza
lisans ise domain ayarlı
yani lisans paneline girip lisansın ait olacağı forum sitesini yazıyosun o site lisanslı oluyor
bizden ayrıldıkları zaman biz panelden o forumu sileceğiz lisanssız olacaklar"
dedi