• 13-08-2014, 01:45:56
    #1
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...7883296/detay/


    AYNI ÜRÜNÜN 59 T.L OLAN MODELİ İÇİN
    AŞAĞIDAKİ İLANA TIKLAYIN

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...7871407/detay/

    TEKNO BİLGİSAYAR FARKIYLA
    UPS KARGO İLE KAPIDA ÖDEME SİSTEMİ VARDIR
    ÜRÜN 2. EL VE FATURALIDIR
    FATURA ÜRÜN İLE GÖNDERİLMEKTEDİR
    KLAVYE MAUS VE TV VE UYDU ALICINIZI AYNI ANDA KULLANABİLECEĞİNİZ D SMART AKILLI KUMANDA VE SCART KABLO HEDİYEMİZDİR
    İSTEĞE GÖRE RAM VE HDD YÜKSELTİLEBİLİR
    ÜRÜNLERİN MONİTÖR VE POWER KABLOLARI FİYATA DAHİL DEĞİLDİR
    İŞLEMCİ:İNTEL PENTİUM 4
    İŞLEMCİ HIZI:2.80-3.00 GHZ
    L2 ÖNBELLEK:1 MB
    RAM BELLEK:1024 MB RAM
    SABİT DİSK:40 GB İDE
    EKRAN KARTI:CHİPSET 128 MB TÜMLEŞİK
    SES MİKROFON
    ETHERNET
    KASA HP
    KASA POWER 230 W
    ANAKART HP
    PORTLAR-PARALEL,SERİ,LPT
    6 ARKADA 2 ÖNDE USB
    İDE SLOT


    AYNI ÜRÜNÜN 59 T.L OLAN MODELİ İÇİN
    AŞAĞIDAKİ İLANA TIKLAYIN

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...7871407/detay/
  • 13-08-2014, 01:47:58
    #2
    Kategoriye konu açmadan önce keşke kuralları okusaydınız. Kendi sattığınız ürünlerin konusunu açamazsınız.

    İnsanlar artık okumaktan aciz, Report ediyorum.
  • 13-08-2014, 01:51:11
    #3
    max ne kadar ram takılıyor acaba bunlara bilgisi olan varmı acaba ?
  • 13-08-2014, 02:35:48
    #4
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    max ne kadar ram takılıyor acaba bunlara bilgisi olan varmı acaba ?
    DDR2 sanırım bu maximum 8 GB'a kadar destekler bu kasa.
  • 13-08-2014, 02:41:20
    #5
    Emin misiniz hocam eski gozukuyor 8 gb kadar zor gibi duruyor
  • 13-08-2014, 02:48:33
    #6
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin misiniz hocam eski gozukuyor 8 gb kadar zor gibi duruyor
    DDR2 800 Mhz ya bunlar o kadar eski değil anakart, DDR2'de 4 GB bulursunuz zaten. 2 slot var bunlarda 4x2=8.



    PCI-Express Ekran slotu bile var yani ram ve ekran kartı ile sağlam bi sistem haline gelebilir.
  • 13-08-2014, 03:34:21
    #7
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kategoriye konu açmadan önce keşke kuralları okusaydınız. Kendi sattığınız ürünlerin konusunu açamazsınız.

    İnsanlar artık okumaktan aciz, Report ediyorum.
    " Kendi sattığınız ürünlerin konusunu açamazsınız. " Bu belirttiğiniz konu nerede yazıyor acaba ?
  • 13-08-2014, 03:50:47
    #8
    MustafaSAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " Kendi sattığınız ürünlerin konusunu açamazsınız. " Bu belirttiğiniz konu nerede yazıyor acaba ?
    Arkadaş Kendi Satmadığınız yazacaktı muhtemelen. Konu arkadaşın kendi ürünü olmaması o bakımdan sanırım.
  • 13-08-2014, 08:17:29
    #9
    İşlemcinin üzerinde soğutucu var değil mi bir de kasada DVD yok galiba işletim sistemi nasıl yükleyeceğiz? Sonradan ide DVD takılabilir mi? kargo ücreti ne kadar